Ervaar het gemak van hulp op afstand

Teamviewer                                

 
 

Ook bieden wij hulp op afstand bij problemen met uw pc of laptop. Via een internetverbinding kunnen wij technische ondersteuning geven bij problemen. Met behulp van TeamViewer  kan een medewerker van ASMierlo het beeldscherm van de klant bekijken. Hierdoor is het mogelijk om u optimale ondersteuning te bieden bij het oplossen van problemen. Tijdens telefonisch contact tussen u en ons, wordt er vaak de vraag aan u gesteld: "Wat ziet u nu?". Dat is dan niet meer nodig, want wij zien hetzelfde op ons scherm als wat u ziet.

Hoe werkt TeamViewer?
U hoeft hiervoor geen speciale software te installeren. Een internetverbinding is voldoende. U belt ons op, en indien nodig starten we de sessie. Hieronder een kort stappenplan hoe alles in werking treedt.  

1. Telefonisch contact
Het begint met een telefoontje van de klant naar de ASMierlo medewerker. U legt uw probleem uit, en de medewerker zal dan beoordelen of er hiervoor een sessie opgestart kan worden. Volg dan de aanwijzingen van onze medewerker op.  

2. Software starten
Klik op de bovenstaande logo van TeamViewer. Er zal een pop-up venster verschijnen waarin wordt gevraagd wat u met het bestand wilt doen, klik dan op Uitvoeren en volg dan de aanwijzingen op. Het programma wordt dan (tijdelijk) geïnstalleerd en uitgevoerd.
 
 
3. Het programma is geopend
Nadat het programma is geïnstalleerd, opent zich automatisch een kleine venster met daarin uw ID-code en wachtwoord. Deze ID-code en wachtwoord moet u doorgeven aan de ASMierlo medewerker. Hiermee kan onze medewerker de controle over uw pc of laptop overnemen en zo het probleem oplossen.  

Verantwoordelijkheid klant 
Het is de eigen verantwoordelijkheid van de klant om in te stemmen met het gebruik van de programma's TeamViewer of ISL Light.

Hiermee geeft u ASMierlo toestemming om mee te kijken op uw beeldscherm en, indien door u gewenst, de controle van uw computer over te nemen.